20 paź 2013

Znajomości blogowe.

 Tak to jest, że podczas kontaktów z ludźmi często rodzą się dobre znajomości, a nawet przyjaźnie. Odkąd prowadzę bloga, poznałam wielu wspaniałych ludzi, z niektórymi z nich utrzymuje przyjacielskie kontakty.
Jest to na tyle przyjemne, że różnorodność zainteresowań literackich pozwala budować ciekawe dyskusje. Bardzo żałuje, że nie mogę w większym stopniu umacniać takie znajomości, ale mój tryb życia, koniec świata - na, którym mieszkam - niestety mi to ogranicza. Uważam jednak, że warto budować takie przyjaźnie, pomimo że nie zawsze zostają na długo.

A wy co sądzicie o blogowych znajomościach? Warto je utrzymywać przy życiu?

Post pojawił się także u:
Pauliny
Recenzje Kiti

11 komentarzy:

  1. Pewnie,że warto! Sama nawiązałam kilka i z wielką chęcią spotkałabym się z moimi dziewczynami na kawce, a nie tylko po drugiej stronie monitora, niestety te odległości :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ty jedna mieszkasz na końcu świata ;)
    i co prawda chociaż z nikim nie mogę się spotkać, to znajomość przez internet też jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam na takim zadupiu, że wszędzie daleko, dlatego nie spotykam się na żywo z blogowymi koleżankami, czy kolegami, ale z kilkoma z nich utrzymuje wirtualny kontakt i to też się dla mnie niesamowicie liczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mieszkam na zabitej dechami wiosce, ale co poradzić... ano nic. Również lubię zawierać nowe znajomości, właśnie poprzez bloga i szukać bratniej duszy. :-) Mam przyjaciółkę, ale różnimy się od siebie drastycznie. MOże to różnica zdań nas zespala ze sobą? Wydaje mi się, że to właśnie to. Dlatego więc szukam takiego sobowtóra, a nuż znajdę? :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę, że tak. Sama brałam udział już w 4 spotkaniach blogowych, które miło wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie każdą znajomość warto utrzymywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, warto się przyjaźnić :) Życie jest wtedy piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące znajomości zawsze warto podtrzymywać, nawet wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że warto ;) Nawet jeśli nie spotkasz się z kimś w cztery oczy to na prawdę kilka e-maili może tak naprawdę umilić życie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *to naprawdę kilka e-maili może umilić życie.

      Usuń
  10. Oczywiście, że tak :) To tutaj tak naprawdę spotkałam osoby o takich samych, bądź podobnych zainteresowaniach, mam swobodę wymiany myśli oraz poglądów, przy tym mogę bawić się słowem, uczyć od bardziej rozwiniętych bloggerów - bajka po prostu :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga