8 lip 2014

ALPY

Jakiś czas temu miałam okazję kolejny raz być w Alpach niemieckich. Dziś w wolnej chwili pragnę podzielić się widokami, które wręcz zapierają dech w piersi :) Miłego oglądania.












Tutaj byłam 1700 m. n.p m. Dla osoby z nizin to dość duża wysokość.




CHODZENIE PO TERENACH GÓRSKICH OKAZAŁO SIĘ DLA MNIE DOŚĆ TRUDNE. DUŻA WYSOKOŚĆ, OSTRE, RZEŚKIE POWIETRZE UTRUDNIAŁO MI ODDYCHANIE. NIESTETY ZABRAKŁO MI NIEDUŻEJ ODLEGŁOŚCI, ABY DOTRZEĆ NA JEDEN Z OZNACZONYCH I DOSTĘPNYCH SZCZYTÓW, JEDNAK PONIOSŁAM PORAŻKĘ - NIE DAŁAM RADY. NOGI ODMÓWIŁY POSŁUSZEŃSTWA :(
Jednak trud i wysiłek - opłacał się. Takie widoki są niezapomniane, a jazda kolejką to dość interesujące i chwilami przerażające przeżycie ( jazda w dół). Naprawdę warto wybrać się w Alpy.
'A JAK WAM PODOBAJĄ SIĘ WIDOKI?

12 komentarzy:

  1. Mi tak średnio się podoba, ale ja ogólnie za górami nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam być w górach, czuje się wtedy taka niezależna, no, ale wejscie nie należy do najłatwiejszych :) Ciesze sie, że podzieliłaś się z nami tymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniały widok! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego! Kocham góry, ale bardziej oglądać czy się wspinać ;) Niestety moja kondycja nie należy do najlepszych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię góry, ale chodzenie po nich to zajęcie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Góry kocham i uwielbiam, więc bardzo bardzo ci zazdraszczam tego pobytu piękne widoki aż chce się patrzeć i patrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam góry, a widoki mega :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Często "chodzę po górach". Widoki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Akcja czytelnicza - http://monweg.blog.onet.pl/2014/07/09/podaj-dalej-czyli-ksiazka-w-podrozy-odblask/

      Usuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga