26 sie 2014

MISS SELENE - lakier


Kolejna osłona lakieru do paznokci z mojej kolekcji. Lakier MISS - SELENE (nail lacquer), mam już od jakiegoś czasu. Często go używałm - jednak nie jest to spowodowane jakością produktu, a odcieniem, który bardzo mi się podoba.
                                                     numer 236


Lakier niestety ma wiele wad, które zniechęcają mnie do kupienia kolejnego  z tej serii. Największy minus dla mnie, to że szybko traci ładny wygląd i blask.


Zalety: 
+ mała, poręczna butelka
+ ładny wygląd na paznokciu,
+ cena,
+ nie odpryskuje,
+ nie zasycha w butelce, (nawet przez dłuższy czas nieużywania)

Wady:
- długi czas schnięcia,
- szybko się zmywa,
- szybko traci blask i ładny wygląd,
- trudno usunąć resztki brokatu, który jest dodatkowo.

Nie wiem czy wymienione przeze mnie zalety i wady dotyczą wszystkich odcieni, jednak tego na pewno.

A jakie są Wasze doświadczenia z tym lakierem - jeśli oczywiście mogliście go używać? Może przekonacie mnie do kupienia kolejnego z tej serii!



13 komentarzy:

  1. Nie przemawia do mnie ten lakier, tym bardziej, że wady są dość znaczące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takieodcienie. Jak na niego wpadnę, to go kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wady raczej zniechęcają do użytkowania....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam lakier z tej firmy w kolorze żółtym i nie jestem z niego zadowolona, bo bardzo słabo kryje, trzeba położyć kilka warstw, aby kolor był widoczny, a do tego szybko się ściera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka lakierów z tej serii i każdy z nich nie spełnił moich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki lakier, tyle że niebieski. Nie znam się na tym, czasu schnięcia nie mierzyłam, ale w sumie to chyba nic mi w nim nie przeszkadzało. ;) Długo się trzymał (przy czym trzeba zauważyć, że nie robię niczego, co mogłoby wpłynąć na lakier), kolor wyraźny, i tyle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się w ogóle ten kolor nie podoba, więc to lakier nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie delikatne odcienie, choć zdecydowanie bardziej wolę lakiery matowe, od tych połyskujących. Szkoda, że jakość pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt zmycie tych brokatowych to mordęga. Ale inne są całkiem w porządku pod tym względem. Jak dla mnie największą wadą jest niska wydajność - no żeby w takiej małej buteleczce lakier tak źle krył? Prawie jednorazowego użytku w przypadku intensywnych kolorów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupuję lakiery z tej firmy, bo są niedorzecznie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie jestem fankom lakierów Miss Selene. Choć niektóre odcienie są na prawdę całkiem ładne i zachęcają do kupna nie raz przekonałam się, że kolor to jednak nie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam, odcień rzeczywiście ładny, ale skoro szybko kolor się że tak powiem psuje to raczej poszukałabym innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tam kupuję lakiery jak leci, raczej nie patrzę na firmę a na kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga