4 sie 2014

Czy robiliście kiedyś...?




Czy robiliście kiedyś przegląd blogów, które obserwujecie?


Otóż ja prowadzę blog ponad dwa i pół roku i tego nie robiłam. Duży błąd...Dziś coś mnie "pyknęło", aby coś takiego zrobić... a dlaczego o tym pisze?

Ponieważ jest kilka kwestii do poruszenia. 

Po pierwsze:  USUNIĘTE BLOGI

Jak się okazało ponad 50 blogów, które obserwowałam już nie istnieje. Tak, tak - jeśli właściciel likwiduje swoją stronę u Nas pozostaje nadal w Panelu  - nadal jesteśmy jego obserwatorami.
Smutne, ale prawdziwe.

Po drugie. ZMIANA STRONY, DOMENY...

Gdy zmieniacie witrynę, domenę lub stronę swojego bloga na Panelu nie mam informacji o Waszych nowych wpisach. Niby nadal jestem obserwatorką Waszego bloga, ale tylko tyle. Niestety w niektórych obserwowanych blogach musiałam ponownie wznowić "OBSERWACJE" 

Po trzecie: BRAK  NOWYCH WPISÓW...

PRZY PRZEGLĄDANIU BLOGÓW ZAUWAŻYŁAM, ŻE NA WIELU Z NICH NIE MA NOWYCH WPISÓW OD PARU MIESIĘCY, OD ROKU A NAWET OD DWÓCH. NIE BARDZO WIEDZIAŁAM CO Z NIMI ZROBIĆ. JEDNAK Z DOŚWIADCZENIA WIEM, ŻE DŁUŻSZA PRZERWA, ZMIANY W ŻYCIU ZNIECHĘCAJĄ DO POWROTÓW...TAK WIĘC NIESTETY ZE SWOJEJ LISTY CZYTELNICZEJ USUNĘŁAM BLOGI NA KTÓRYCH WPISU NIE BYŁO OD 1,5 DO 2 LAT.

Niestety muszę stwierdzić, że przejaśniało na mojej liście czytelniczej :( Natomiast pocieszeniem jest, że mogę teraz odwiedzać inne, bardziej wpisowe blogi:)

Podzielcie się swoimi przeglądami :)


24 komentarze:

  1. Też ostatnio robiłam przegląd blogów i jakąś połowę przestałam obserwować.

    http://ksiazkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam to zrobić :D tylko, kurka, strasznie dużo tego i nie potrafię dobrnąć do konca ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę też coś takiego zrobić. I myślę, że jakieś 30% blogow będzie opuszczonych/wykasowanych. Smutne, ale prawdziwe, a ja jestem balaganiara.
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam, choć nadal mam na swojej liście takie, w których wpisy nie pojawiły się od 2-3 miesięcy. Poczekamy, zobaczymy....

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć istnieję dopiero 7 miesięcy robiłam już raz taki przegląd:) Myślę, że to konieczne, bo naprawdę niektóre blogi stają w martwym punkcie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. No to może i ja bym w końcu zrobiła jakiś przegląd...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakieś pół roku temu robiłam taki przegląd i jestem z tego zadowolona, bo mam teraz w większości blogi aktywne i takie, które chcę czytać, a nie takie, które dodałam na początku blogowej kariery.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przegląd jest konieczny, są blogi które zwyczajnie mnie nie interesują lub straciłam do nich serce, a na wszystkie zwyczajnie nie starczyłoby mi czasu.
    PS. A wiesz jak usunąc blogi z listy w bloggerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci za podpowiedź, kiedyś sama kombinowałam jak to zrobić i usunęłam sobie całą listę blogów ;) Wyobraź sobie moją rozpacz ;)

      Usuń
  9. Moja blogowa kariera dopiero się niedawno zaczęła, więc trudno wypowiedzieć mi się w tej kwestii. Myślę jednak, że warto robić takie porządki co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Parę miesięcy temu robiłam taki przegląd. Ale chyba muszę zrobić jeszcze raz, bo większości obserwowanych blogów po prostu nie czytam ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś taki blogowy przegląd wykonam, na razie, jakoś nie mam serca i ochoty się za to zabierać:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pousuwanie pewnych blogów by się przydało w sumie... Z tego co widzę z moich obserwowanych blogów tylko 1/3, może nawet mniej jest jeszcze aktualizowana, sporo mnie już nie interesuje...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście mogliby jakoś unowocześnić i ulepszyć "Obserwacje" na blogspocie ponieważ też muszę co jakiś czas sprawdzać i odświeżać swoją listę blogów. Miło by było dostawać jakieś info na temat zmian, ponieważ nie zawsze jest się codziennie na blogach obserwowanych i nie zawsze jest się w stanie być na bieżąco...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie robiłam takiego przeglądu, trzeba na to poświecić trochę czasu, a tego ciągle brak:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przegląd robię raz na 2-3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat niedawno robiłam taki przegląd i na szczęście za dużo tego nie było :)
    http://magicfrozenworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze dwa razy robiłam taki przegląd. Najwyższy czas znowu się za to wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś zrobiłam porządek w obserwowanych bloga, teraz regularnie sprawdzam co się dzieje w moich blogach, faktycznie wiele stron "umarło", ale że ma wielki sentyment do ich autorek to i tak u mnie "wiszą" :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że o tym napisałaś, ja jeszcze czegoś takiego nie robiłam mimo, że mój pasek obserwacji jest pełny :)

    Blogowanie jednych wciąga, innych nie, u mnie jest tak, że mam ciągle ochotę na więcej :)

    Pozdrawiam,
    Kinga

    www.literutopia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze możesz też zacząć odwiedzać blogi nowe, jak mój.
    Zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Robiłam taki przegląd dwukrotnie, gdy nagromadziło mi się blogów, faktycznie ludzie odchodzą, usuwają, teraz mam w planach kolejny przegląd, który ukróci moja listę drastycznie, gdyż nie mam czasu na odwiedzanie wszystkich. Trochę brutalnie to brzmi, ale takie są fakty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że tak. Nieaktualne zawsze zbijają z tropu. Blogi albo rozrastają się albo kurczą ja wolę być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga