1 gru 2015

Podsumowanie listopada/2015


Ciemno, zimno, deszczowo, ponuro, ależ brzydko zaczął się grudzień...

Wracając jednak do listopada, muszę wspomnieć, że w pierwszym tygodniu minionego miesiąca miałam niemoc czytelniczą. W sumie prawie przez cały miesiąc jakoś mnie trzymała, choć były lepsze i gorsze dni.


Jednak teraz, gdy patrzę na swoją listę, widzę, że nie było najgorzej. W listopadzie przeczytałam 14 książek, co mi dało 4 840 stron. Średnio dziennie czytałam 161 stron.

W grudniu zapewne będzie słabiej. Przygotowania do świąt, święta...cóż zobaczymy za miesiąc.

A jak Wam prezentuje się listopad?

13 komentarzy:

  1. 14 książek w miesiącu to świetny wynik! ja jestem zadowolona jak czytam jedną tygodniowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow - no to nieźle zaszalałaś! Ja się cieszę, że udało mi się przeczytać trzy książki w tym miesiącu, bo liczy się sam fakt, że cokolwiek było mi dane "wszamać". :)
    A grudzień... hmm... przygotowania do świąt, rodzinne obiady (bo odprawianie urodzin), wieczorne wyjścia... Chciałabym, aby czas był elastyczny. Tak czy inaczej: głowa do góry. Przecież nie liczy się statystyka - liczy się satysfakcja, że przeczytało się coś fenomenalnego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie liczę na statystyki, ale wieczory mam wolne - są długie i cóż książek wiele czytam :)

      Usuń
  3. Wow gratuluje wyniku, u mnie trochę mniej, ale no coś wszystko przez egzaminy ;/.
    Pozdrawiam ;)
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Grudzień to zawsze taki rozbijający wszystko jest, więc się nie przejmuj. :P Z drugiej strony jeśli będzie czas w Święta to można nadrobić w te dwa dni cały tydzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 14 książek w jednym miesiącu to fantastyczny wynik! Gratuluję, tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wynik! Gratuluję i życzę powodzenia w nowym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  7. 14 książek to naprawdę bardzo dużo. Wielkie, wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik. Gratuluję i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooojej - wspaniały wynik! ^_^
    Ja już nie mogę się doczekać świąt! Chcę święta! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Niemoc czytelnicza przez tydzień i 14 książek w miesiącu? Wooww, brawa!

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga