20 lis 2019

O YETI - animacja





W ostatnich latach nie za często mam okazję iść do kina i obejrzeć co?
 Animację... 
Tak się złożyło, że w niedzielne popołudnie kino, do którego mam najbliżej serwuje seanse dla najmłodszych, a że wolałam obejrzeć animację, niż 1.5 h czekać w samochodzie  wiec mogę podzielić się wrażeniami. Nie mam doświadczenia w pisaniu opinii o filmach/bajkach, ale w paru słowach coś napomnę.

Animację, którą obejrzałam było "O Yeti!" Historia jak historia dla najmłodszych pełna przyjaźni, współczucia, pomocy i oczywiście czarnych charakterów.
Opowieść, która rozśmieszała jak i chwilami zasmucała. Oczywiście najbardziej wzruszające było zakończenie.

Co mnie urzekło? Oprawa graficzna. Przepiękne krajobrazy zrobione w bardzo dobrej jakości. Wizualnie miałam wrażenie jakbym była w realnym świecie i oglądała te piękne widoki. W tej animacji nie ma za wiele "muzyki" jest jeden utwór grany na skrzypcach, a że bardzo lubię ten typ muzyki, więc też mi się on podobał.

Bohaterowie są bardzo zabawni. W interesujący sposób twórcy pokazali próżność niektórych nastolatków,  ale także radzenie sobie ze stratą przez innych. Pokazali jak ważne  jest wsparcie przyjaciół i członków rodziny.
Yeti jest pokazany w tak słodki sposób, że ma się ochotę wskoczyć do ekranu i go przytulić.

"O Yeti!" nie rozbawiło, ani nie powaliło mnie tak jak "Epoka lodowcowa" (moja ulubiona animacja i chyba bardziej adresowana do dorosłych niż dzieci) , ale też nie żałuje, że ją obejrzałam. "O Yeti!" to bajka dla najmłodszych i zrobiona z myślą o nich. Bez przemocy, łatwa w odczytaniu, przyjemna dla oka.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga