17 cze 2013

Seriale, które oglądam...

 Cykl niedzielny u mnie w poniedziałek. Spóźnienie wynikło z mojego wyjazdu. Weekend spędziłam w naszej polskiej stolicy. Bardzo mile spędziłam czas, ale powrót do tematu czyli seriali.

Już od jakiegoś czasu nie oglądam seriali, ale był okres, że je śledziłam.

Jednym z nich była MAGDA M, który wręcz ubóstwiałam. Później przyszedł czas na CHIRURGÓW jednak i on chyba na piątym sezonie przestał mnie zaciekawiać.
Śledziłam jeszcze: JORDAN, ZAKLINACZ DUSZ, DR,HAUS, KRYMINALNE ZAGADKI NY I MAJAMI. Najdłużej śledziłam KOŚCI jednak i on poszedł w niepamięć.
Obecnie nic nie śledzę, nie mam na nie czasu.

A wy jakie oglądacie seriale?

Post pojawił się u:
MILENY
PAULINY
RECENZJE KITI

11 komentarzy:

  1. Ja tam z seriali lubię tylko "The Walking Dead", "Grę o Tron" i "Arrow" ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niestety nie mam czasu na oglądanie, no może na szósty sezon Czystej krwi się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. House'a kocham do teraz;) Do tego jeszcze NCIS z pyskatym Dinozzo i Abbie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Chirurgów'' też oglądałam jakiś czas temu oraz Doktora House, ale teraz nic nie patrzę, gdyż lecą w telewizji same powtórki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Kości, CSI i oczywiście Dr Housa. Zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądałam od początku do końca Przygody Merlina - uwielbiałam ten serial! A obecnie moim ulubionym jest Gra o Tron. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza miłość, Doctor Who oraz Nie z tego świata. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Na dobre i na złe, Lekarzy, Komisarza Alexa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magdę M również uwielbiam muszę do niej chyba po raz enty powrócić ;D a seriali oglądam mnóstwo między innymi: "How i met your mother", "Pretty Little Liars", "Gra o tron", "Nikita", "Suits" i wiele wiele innych ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam jedynie Pamiętniki wampirów.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Gra o tron", oraz "Misfits" to moje dwa ulubione seriale ;)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga