1 cze 2013

Podsumowanie maja /13

Czy nie macie wrażenia, że czas za szybko mija? Ja niestety takie mam...Jeszcze dobrze się nie obejrzę, a już czas robić podsumowanie...

Mamy kolejny miesiąc i kolejne podsumowanie.


W maju przeczytałam 14 książek.
Prawie wszystkie recenzje są na blogu.

Ogólnie przeczytałam  3 616 stron.
Średnio dziennie - 116

W maju na własne życzenie zakończyłam współpracę z portalem Upadli.pl. Tęsknie za grupą, ale już czas na zmiany. W czerwcu minąłby rok jak do nich dołączyłam.

Poza tym mam teraz mniej czasu na czytanie i przeglądanie waszych blogów. Staram się jednak codziennie coś u was poczytać.
Deszczowa aura niestety też wpływa depresyjnie. Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu będzie lepiej. Planuje także stworzyć wpisy na temat obejrzanych filmów, aczkolwiek rzadko coś mnie zaciekawia. Większość z was już takie notki dodaje.

A jak wam poszło w maju?


18 komentarzy:

  1. 14 książek to świetny wynik. Mi udało się przeczytać jedynie 8 :(

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak dużo przeczytałaś, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tylko 5 przeczytanych książek. Współczuję z powodu zakończonej współpracy, też kiedyś należałam do upadlaków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik, gratuluję. U mnie o połowę przeczytanych książek mniej... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły wynik. :) Niestety ja także mam teraz bardzo mało czasu na odwiedzanie blogów jak i samo czytanie, bo zbliża się koniec szkoły, więc trzeba oceny poprawiać. :P Ale na ten weekend udało mi się nadrobić trochę zaległości na blogach, lecz w ten sposób ucierpiało czytanie... No trudno. Trzeba coś poświęcić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik- gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik, gratulacje! Mój to 11 książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały wynik. U mnie poszło o wiele gorzej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników :)
    Życzę owocnego czerwca :D

    OdpowiedzUsuń
  11. do 14 książek miesięcznie to chyba nigdy nie dojdę. a Ty mówisz że masz mało czasu!

    to prawda, czas mija błyskawicznie. ja poznaję to, iż mija tylko rosnącej liczbie przeczytanych książek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wyniki, znacznie lepsze od moich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wynik, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i oby do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały wynik! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 14 książek - rewelacyjny wynik:)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga