23 cze 2013

Księgarnia, antykwariat, czy biblioteka?



 Dzisiejszy temat niby książkowy, ale nie całkiem. W każdym wymienionym powyżej miejscu można zaopatrzyć się w książki, które są pokarmem duszy. Ja osobiści nie korzystam z antykwariatów, ze względu na ich brak w mojej okolicy. Jeśli chodzi o księgarnie na ogół nie mam czasu na ich odwiedzane. Najczęściej korzystam z internetu i zakupów w sklepach internetowych. Jest to dogodny sposób zakupów, gdyż nie mam pośpiechu przy przeglądaniu ofert. Jedyna wadą, trzeba poczekać na wybrane pozycje. Biblioteki, oczywiście także korzystam, jeśli tylko mam czas na ich odwiedzanie.

W wy co wybieracie najczęściej?

Post pojawił się u; 

13 komentarzy:

  1. Ja najczęściej wybieram mimo wszystko księgarnię, bo książkę mogę zobaczyć i mieć na zawsze u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystam z żadnej wspomnianej przez ciebie opcji. Wybieram jedynie allegro i tam kupuje książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko kupuję książki w księgarniach ze względu na ich ceny. Zazwyczaj udaję się do biblioteki bądź poluję na fajne pozycje w antykwariatach. Lubię też wymiany. Do księgarń chodzę tylko jeśli mam naprawdę pecha i nie umiem nigdzie znaleźć książki, na której mi zależy.

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biblioteka i allegro, gdzie czasami są książki za grosze- a w księgarni musiałabym za nie zapłacić te 30 zł. W bibliotece jest tylko ten ból, że nowości pojawiają się z kilkumiesięcznym opóźnieniem, ale trzeba czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle, ze kupowanie przez internet jest wygodne i odrobine tańsze, ale w ksiegarni mam okazje dotknac kazdej ksiazki i stronnicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. W księgarni wypatruję różne interesujące mnie książki, a później przeprowadzam śledztwo, czy są w pobliskich bibliotekach
    written-by-bird

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam głównie książki z biblioteki. Nie stać mnie na kupowanie nowych, ale wszyscy bliscy wiedzą jaki prezent sprawi mi radość:) W antykwariatach nie kupuję, bo przeważnie książki są zniszczone. Chętnie się wymieniam ze sprawdzonymi osobami i czasami zaszaleję przy wyprzedażach w necie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam antykwariaty. Do biblioteki od dawna nie chodzę, gdyż mam swoją własną z górą nieprzeczytanych książek.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam nigdzie w pobliżu antykwariatu, a żałuję.. najczęściej korzystam z biblioteki i wymian :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biblioteka, internet, antykwariat, gdy jakiś znajdę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej biblioteka. Nie stać mnie na zakup 2 książek w tygodniu w księgarnii..:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Biblioteka, księgarnia, przez internet, czasami również pożycz się książki od znajomych, a jak już nie ma jak załatwić sobie papierowej wersji trzeba sięgnąć po elektroniczną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja korzystam zarówno z bibliotek jak i księgarni (jak mam czas), poza tym dostaję książki w prezencie i współpracuję z wydawnictwami, co dobrze robi mojej biblioteczce. A z antykwariatów jakoś nie korzystałam, w sumie nie wiem dlaczego...

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga