24 lis 2013

Książki napisane na faktach.

Na rynku wydawniczym mamy wiele gatunków literackich. Jednym z nich są powieści napisane na podstawie prawdziwych wydarzeń - czyli faktach. Mamy biografie znanych osób, książki historyczne, wojenne, jak i opisujące życie zwykłych ludzi. Czytając takie powieści można się zarówno wiele dowiedzieć jak i się dużo nauczyć...

Ja osobiście bardzo rzadko czytuje takie książki. Głównym powodem jest to, że mam świadomość tych wydarzeń. Wiem, że miały one miejsce (czasem są bardzo tragiczne), a jako że bardzo emocjonalnie podchodzę do takiej literatury, postanowiłam raczej jej nie poznawać. Poza tym moje życie osobiste też ma wiele do życzenia, więc po co bardziej się dołować...

A wy często czytacie książki napisane na faktach?

Post pojawił się także:
Recenzje Kiti
Book and Cooking.

7 komentarzy:

  1. Raczej nie, nie przepadam z nimi.
    Podobał mi się za to jeden horror, który powstał na faktach, "Obecność"
    http://beauty-little-moment.blogspot.com/2013/11/obecnosc-rez-james-wan.html
    Mam ciarki na samo wspomnienie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też rzadko czytuje książki oparte na faktach a to dlatego, że potem bardzo emocjonalnie przeżywam to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też rzadko czytam takie książki, jednak ostatnio w ramach lektury szkolnej przeczytałam Kamienie na szaniec... i jestem naprawdę pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zaczęłam częściej czytywać takie książki, szczególnie historyczne bądź o wojnach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również rzadko takie czytam, bo reaguję na nie zbyt emocjonalnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytam od czasu do czasu, ale jednak za bardzo mnie wzruszają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwiebiam czytać takie książki. :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga