12 lis 2013

Odpowiadać na komentarze, czy nie.

Wpis dotyczący "Cyklu niedzielnego" z dużym opóźnieniem, ale cóż nie zawsze mamy wpływ na wszystko :(

Tym razem temat dotyczy komentarzy. Ja osobiście nie wiem czy odpowiadać na komentarze, czy nie. Czytam wszystkie wpisy pozostawione po was, ale nie zawsze odpowiadam. Czasem nie wiem co napisać, czasem spostrzeżenia są podobne do moich, a czasem nie mam po prostu czasu, nad czym bardzo ubolewam.
Uważam, że jeżeli prowadzi się dyskusje na konkretny temat, to taka odpowiedz na komentarz jest obowiązkowa, natomiast jeżeli temat jest ogólny to chyba nie koniecznie, aczkolwiek mam mieszane odczucia. :)

A wy odpowiadacie na komentarze?

Post w terminie pojawił się:
Recenzje Kity
Book and Cooking


16 komentarzy:

  1. Nie zawsze odpowiadam. Z reguły z braku czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, odpowiadam na komentarze, chociaż te lakoniczne typu "Przeczytam", "nie przeczytam" odpuszczam sobie, bo jeśli ktoś nie znajduje czasu żeby przeczytać mój teksty, lub nie jest w stanie stworzyć jednego zdania złożonego, to tracić energii na niego nie zamierzam. Rozumie, że niekiedy nie ma się czasu na tego typu rozmowy, czy obszerniejsze komentarze, ale w końcu nikt nie zmusza do zostawienia po sobie śladu, więc po co te hece. Odpowiedzi na komentarze czasami wydają się zbyteczne, jednak lubię wiedzieć, że pod nazwą bloga kryje się człowiek, a nie "maszyna" do pisania tekstów. Cenię sobie taki kontakt, obecnie dialog to dla mnie podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można zblokować odpowiedź, gdy nie ma potrzeby odnosić się do konkretnego komentarza, ale odpowiadać warto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiadac, ale nie na każde. Na te, które mogą wywołać jakieś ciekawe dyskusje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam podobnie jak ty, że jeżeli prowadzi się dyskusje na konkretny temat, to należy napisać odpowiedź na komentarz, natomiast na temat ogólny, nie koniecznie. Ja przynajmniej tak staram się robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj odpowiadam na komentarze, ale podobnie jak Renata, omijam te, które zawierają tylko jedno zdanie, całkowicie niepotrzebujące jakiejkolwiek odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiadam, przynajmniej na większość, bo czasem coś umknie ;-) Rozumiem jednych tych, którzy tego nie robią, choć jeśli w komentarzu jest zawarte pytanie, wypadałoby na nie odpowiedzieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem odpowiedź na każdy komentarz, nawet typu "chcę przeczytać" to spamowanie i nabijanie sobie statystyk. ale jeśli ktoś napisze coś długiego i zachęcającego do dyskusji, odpowiedź jest jak najbardziej wskazana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem za odpowiadaniem na komentarze, bo gdy sama u kogoś udzielę się w ten sposób i ktoś mi odpisze, to cieplej mi się robi na sercu i widzę, że ktoś na pewno przeczytałam mój komentarz. Nie odpowiadam na wszystkie, na te typu "Przeczytam" nie, ale jeśli ktoś napisze choć jedno zdanie, to jeśli mam coś do powiedzenia, to mówię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również odpowiadam na komentarze, ale na takie, gdzie można odpowiedzieć, a nie na lakoniczne komentarze. A tak poza tym wydaje mi się, że odpowiadanie na komentarze jest samo w sobie miłe i na pewno może się wywiązać z tego jakaś dyskusja. Dlatego jestem zatwardziałą zwolenniczką odpowiadania. A tak poza tym, to inaczej nie potrafię. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się odpowiadać jeżeli moja odpowiedź coś wniesie :) Jeśli pod recenzje ktoś mi napisze: muszę przeczytać- to ta naprawdę nie bardzo mam co więcej napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się odpowiadać na pytania i jakieś uwagi. Trochę śmiesznie wygląda odpowiadanie każdemu, ale to oczywiście tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogółem to na razie rzadko odpowiadam, bo po prostu niektórzy tym sposobem sobie podwajają liczbę komentarzy, ale jeżeli mam coś konkretnego do powiedzenia to czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami odpowiadam, a czasami nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiadam z opóźnieniem, ale odpowiadam :P

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga