17 sty 2015

FILMOWO 1/2015

W ostatnim czasie na blogu prezentuje same recenzje. Dziś zdecydowałam  się na post filmowy, jako że miałam wenę na oglądanie produkcji prezentowanych w telewizji.




Rozpocznę od kolejnej ekranizacji - "Alicja w krainie czarów" wersja z roku 2010. Nie jestem fanką tej bajki, ale powyżej prezentowana ekranizacja bardzo mi się podobała. Oglądałam ją wraz z moimi dziećmi i też były zaciekawione filmem. Według mnie warto ją obejrzeć.


Dość długo zwlekałam, ale w końcu udało mi się obejrzeć ekranizację "W pierścieniu ognia". Muszę stwierdzić, że podobała mi się dużo bardziej niż ekranizacja "Igrzysk śmierci". Aktorzy są bardziej naturalni, a wydarzenia ciekawiej przedstawione. Jednym słowem warto obejrzeć.


"Uprowadzona" produkcja 2008. Film oglądałam już drugi raz i tak samo trzymał mnie w napięciu, chociaż wiedziałam co się wydarzy. Historia naprawdę dająca do myślenia. Przede wszystkim jest ostrzeżeniem dla młodych dziewczyn. I kolejny  film, który warto obejrzeć.

Oglądaliście te filmy? Jak wrażenia?

15 komentarzy:

  1. Na ,,Alicji.." byłam w kinie, ale chętnie przypomniałabym ją sobie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uprowadzoną lubię, ale tylko pierwszą część, potem jest już naciągana strasznie ta historia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie ''Uprowadzoną''. Znakomity film!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Uprowadzoną" oglądałam, to świetny film. Trzyma w napięciu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo tego, że jestem wielką fanką produkcji Burtona to akurat "Alicja.." kompletnie w jego wykonaniu nie przypadła mi do gustu. Sama głowna bohaterka bardoz mnie irytowała. Napisze co nieco o tym filmie na swoim blogu. "W pierścieniu ognia" bardzo mi się spodobało i uważam, że to chyba najlepiej udana ekranizacja trylogii Collins :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam "Alicję w krainie czarów" i "Uprowadzoną". Co do pierwszego filmu to jak dla mnie bardzo udana ekranizacja, a co do drugiego to również świetny film, ale tylko i wyłącznie pierwsza część.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z powyższych oglądałam tylko "W pierścieniu ognia", bardzo mi się podobało. Chyba będę musiała zrobić sobie maraton z trzema częściami Igrzysk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam tylko "Alicję w krainie czarów", byłam pod wielkim wrażeniem tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie filmy oglądałam :) Muszę się zabrać za Uprowadzona 2.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, ale ja nie mam zupełnie czasu na oglądanie ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie te filmy oglądałam i mi się podobały. : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trzy filmy widziałam. Są tak różne od siebie, ale dobre i godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam wszystkie i każdy z nich wywarł na mnie ogromne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie oglądałam i wszystkie gorąco polecam.
    zwłaszcza Igrzyska. :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga