20 mar 2015

BRAK ZAKOŃCZENIA - podsumowanie




Czas najwyższy zrobić podsumowanie wpisu "BRAK ZAKOŃCZENIE" czyli serie, które zostały przerwane i nie doczekamy się finału.


Na początku dziękuje wszystkim tym, którzy dopisali do listy cykle, których nie pamiętałam. Udało mi się zebrać dość dużo niedokończonych serii, aczkolwiek nie wiem czy to wszystkie...

Udało mi się wpisać na listę 26 przerwanych cykli. Jest to dość duża liczba. Nie będę ukrywać, że na liście jest kilka cykli, nad którymi ubolewam. Dokładny spis znajdziecie tutaj

Najwięcej "porażek" ma wydawnictwo AMBER.

Chciałabym także podziękować pani Magdalenie z wydawnictwa Egmont.pl oraz panu Dariuszowi z wydawnictwa Nasza Księgarnia, za potwierdzenie, iż
SAGA KSIĘŻYCOWA oraz ŚWIAT PO WYBUCHU (Egmont)
 a także
RETRUM oraz JESSICA (Nasza Księgarnia)
NIE BĘDĄ NA PEWNO KONTYNUOWANE. Serie cieszą się zbyt słabym zainteresowaniem.

Tak więc teraz niestety trzeba bacznie śledzić wydawane cykle/serie.
Dzięki wpisowi zrezygnowałam z rozpoczęcie kilku - wystarczą mi te niedokończone, które mam już na koncie.

ZACHĘCAM TAKŻE DO ODDANIA GŁOSU W ANKIECIE.

16 komentarzy:

  1. Ubolewam nad Retrum, bo nie umiem języka francuskiego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakończenie cyklu "Córka dymu i kości" ma zostać wydana w języku polskim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie Amber co chwila przerywa rozpoczęte serie. Strasznie mnie to drażni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie zaczęłam Sagi Księżycowej, ale już się na nią cieszyłam... a tu takie coś. Nic to, pozostaje czytanie w oryginale. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest zaskoczeniem, że to właśnie Amber jest na pierwszym miejscu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także się zabierałam za Sagę Księżycową bo w Ameryce jest bardzo popularna. A tu taka niemiła niespodzianka, że Cress nie zostanie wydana? :c

    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedokończone serie każdego chyba drażnią. Pozostaje wtedy jedynie czytanie w oryginale, dla kogoś komu nie sprawia to problemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Amber ostatnio zaskoczył, będzie wydana 3 część Laini Taylor "Córki dymu i kości" <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że zebrałaś to wszystko do kupy, dzięki temu co nieco się dowiedziałam. Ubolewam nad kilkoma seriami:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak widzę, że jakaś seria nie zostanie kontynuowana w Polsce to najprościej ją sobie odpuszczam. Niestety czasami też trafia mi się jakaś niedokończona seria, czasami nad tym ubolewam albo czasami to nawet się cieszę (niektóre książki nie są warte kontynuacji)

    OdpowiedzUsuń
  11. Saga Księżycowa ciąży mi strasznie, bo to najlepsza seria jaką czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. To straszne, gdy wydawcy nie publikują kolejnych części!

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda , albo gdy trzeba czekać na nie wieki, w między czasie zapominając fabułę poprzednich tomów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nienawidzę niedokończonych serii. Zazwyczaj po prostu czytam w oryginale, ale wiadomo że to nie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, e wydawnictwa nie dbają o swoich czytelników. Cóż, musimy się z tym pogodzić. Będę omijała te niedokończone serie ;)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga