2 paź 2016

Podsumowanie września 2016



Wrzesień, wrzesień... już za nami. Muszę Wam powiedzieć, że się ciesze iż to już koniec września. Okazało się, że miniony miesiąc był dla mnie okropnie męczący - zarówno fizycznie jak i psychicznie.

Na początku miałam problemy z ogarnięciem się po powrocie do domu, później dzieciaki rozpoczęły szkołę. Słońce i ładna pogoda wymęczały mnie fizycznie. Pomimo że bardzo byłam spragniona czytania nie miałam na nie zbyt wiele czasu.
Nie wiem co się przyczyniło do zmęczenia psychicznego, ale czuje się wypruta. Mam nadzieję, że nie dopada mnie depresja jesienna :(

We wrześniu udało mi się przeczytać 8 książek - dość obszernych. Może nie jest to rewelacyjny wynik, ale jestem nim usatysfakcjonowana. Ogólnie przeczytałam 3 458 stron, co średnio daje dziennie 115 stronic. Nie udało mi się obejrzeć żadnego ciekawego filmu, bo albo to już oglądałam, albo przestałam oglądać, gdyż mnie nudziła fabuła.

A jak Wam minął wrzesień?

14 komentarzy:

  1. 8 książek przeczytałaś i śmiesz pisać, że nie miałaś kiedy i nie miałaś czasu? Boże...to gdybyś miała tyle czasu co ja, to boję się dowiedzieć ile byś miała opanowane pozycji :D z dwadzieścia z palcem w czterech literach xD Ja we wrześniu przeczytałam 5 książek, co moim zdaniem jest mega pozytywne ponieważ zwykle czytam 2 góra 4... a jeszcze we wrześniu maniaczyłam w gry... swoje podsumowanie tym razem zrobiłam tylko na You Tubie :D żeby się nie powtarzać. https://www.youtube.com/watch?v=rYtulTLXfzE
    Zobaczymy czy taka forma się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam całe 2 książki + trochę tekstów na polski :D Przy braku czasu nie wyszło mi to źle :D
    Gratuluję wyniku ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że wynik zadowala Ciebie! A jest czym się cieszyć, bo jest naprawdę dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja siedzę w domu i jakoś tak nie umiem się ogarnąć, przeczytałam tylko 6 książek. Mam nadzieję, że ta chandra i zmęczenie Ci przejdzie, trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. 8 książek to bardzo dużo, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że to bardzo dobry wynik. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak bardzo dużo przeczytałaś, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja we wrześniu przeczytałam niestety tylko 3-4 książki, niestety ciągle brakowało mi czasu ;) Ale mam nadzieję, że teraz będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie daj się jesiennej chandrze, walcz z nią wszelkimi sposobami a będzie dobrze :) Co do szkoły, dla mnie też wrzesień to istna masakra, ale idzie ku dobremu :)
    8 książek to świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 8 książek to jest rewelacyjny wynik, ja tyle w dwa miesiące czytam, czasami mniej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrzesień to trudny miesiąc, ale Tobie mimo to udało się przeczytać naprawdę dużą ilość książek! Gratuluje i życzę zaczytanego października! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie najgorszy był sierpień, wrzesień jest już całkiem dobry.

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga