1 paź 2016

Wielka wymiana książkowa - Przeczytaj i podaj dalej.



Dwie blogerki  Save the Magic Moments i Socjopatka.pl  - zorganizowały wymianę książkową, jako że się zgłosiłam, więc zgodnie z zasadami, dzisiaj publikuje książki do wymiany.



"GLORIA"  - Monika Błądek
CIEMNOŚĆ PRZED ŚWITEM - J.A. London- wymienione z Justyną
NIEZIEMSKA - Cynthia Hand - wymiana z Justyną
DZIECKO KSIĘŻYCA - J.R.Rain


OCZY SMOKA - S.King
STRYCH TESLI - N. Shustrrman, E.Elfman
OSACZONA - P.C.Cast, K.Cast
OGRÓD CIEMNOŚCI - A.Frasier


AGRYPINA. Cesarstwo we krwi - M.Kubicz
WYBRANA - R. Kosowski
DEMON ŻĄDZY - D.Szałomska
PERWERSJONISTKA - J. Kruk

9 komentarzy:

  1. Hej! Fajnie, że jesteś z nami! Owocnej wymiany! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za dołączenie do akcji i promowanie jej. Udanych łowów i owocnej wymiany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdobycze. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś u mnie by się znalazło za "Ciemność przed świtem" i "Nieziemska" ?
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :D
    Mogę cię prosić o wysłanie na e mail : jusytynamajcher@interia.pl
    adresu do wysyłki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam nie mam zbytnio się czym wymieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku, jest odwrotnie. :( Te prezentowane to tylko odrobina kolekcji.

      Usuń
  7. hej:) Jestem zainteresowana demonem żądzy i perwersjonistką. Zapraszam do siebie http://kobiecym-okiem-na-swiat.blogspot.com/2016/09/przeczytaj-i-podaj-dalej-wielka.html

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga