28 kwi 2013

Pozycje na przyszłość, czyli co czeka na mnie na półce?



Pozycje na przyszłość, czyli co czeka na mnie na półce?


Dziś taki temat, a ja czerwienieje na samą myśl moich zaległych tytułów. Dzięki temu wpisowi przełożyłam moje książki i ...44 pozycje na półkach czeka na swoją kolej.


W pierwszej kolejności jednak będą egzemplarze recenzenckie;
- "Powrót bogini cz1" - już jutro recenzja
- :Powrót bogini cz.2" - czytam
- " Odmieniec" - przedpremierowy
-  "Spóźniona kochanka" intrygujący opis
-  "Czereśnie prosto z drzewa"
- "Historyjka całkiem nowa o Niponkach z Niponkowa" - także coś dla najmłodszych

Później
-' Wieczna noc" i kontynuacja "Mowa gwiazd" a następnie to już nie wiem...

Niestety wieczory są już krótkie, a pogoda zachęca do przebywania na powietrzu. Z tego także co czuje moje podsumowania kolejnych miesięcy (do września) chyba będą skromne.

A wy jakie macie plany czytelnicze na przyszłość.

Post pojawi się także:
 

9 komentarzy:

  1. Niestety? Z wiosny trzeba się cieszyć, nie marudzić :D A czytać można i na świeżym powietrzu :) Ja preferuje swój balkon :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też upajam sie wiosną, wiec iternet nie stanowi juz tak miłej alternatywy, jak w okresie Zimy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie pozostaje życzyć Ci miłej lektury :)
    U mnie bardzo często bywa tak, że ustawiam sobie na półce stosik do przeczytania na już, a potem się okazuje, że w międzyczasie wpadnie mi w ręce coś jeszcze i wszystkie plany biorą w łeb :) I stosik sobie czeka i czeka...

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 pierwsze pozycje również na moim blogu niebawem doczekają się recenzji. Swoją drogą będą one dość przychylne. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Ci "Odmieńca" :) u mnie też czeka sporo książek, ale sporo to pojęcie względne. w moim przypadku to koło 10 tytułów ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Co nie zajrzę na bloga to wszyscy zachwalają "Odmieńca", chyba trzeba się będzie za nim obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga