1 kwi 2015

PODSUMOWANIE MARCA - 2015





Marzec już za nami. Ja osobiście bardzo się cieszę, gdyż miniony miesiąc był dla mnie bardzo ciężki pod względem czytelniczym jak i oczywiście zajęć domowych.

W marcu dostałam dużo egzemplarzy recenzenckich, a co za tym idzie, jes presja, goniące terminy i stres :) Dodatkowo termin oddania książek do biblioteki też mnie gonił.  Nie będę ukrywać, że "zerwałam" też kilka nocy, aby czytać - później chodziłam jak lunatyk :(Jakby tego było mało, wiosna, święta tuż, tuż a porządki wiosenne też konieczne. Pod koniec miesiąca przystopowałam... Pogoda sprzyjała wychodzeniu na świeże powietrze.

W marcu też dodałam dość sporo jak na mnie postów i zrobiłam listę niedokończonych serii/cykli.
Dziękuje wszystkim za oddanie głosu w ankiecie.
Wygrały dwa cykle - NOCNA ŁOWCZYNI oraz CÓRKA DYMU I KOŚCI. Osobiście zależny mi, aby Nocna łowczyni została wznowiona, bardzo dobra seria.

Ogólnie udało mi się przeczytać 16 książek + 1 bajka, co daje 6 145 stron. Wynik dzienny to 198 stron.
W marcu pobiłam swój rekord czytelniczy.
Niestety mam zaległych 7 recenzji - które opublikuje dopiero w kwietniu.
W najbliższym czasie na blogu możecie spodziewać się opinii na temat takich książek jak:  -- Coś do ukrycia
- Wampiry z Morganville księga 4
- Boczna uliczka
- Buntownik
- Niezgodna
- Kalifornijska noc
- Gwiazd naszych wina.
Ostatnia pozycja strasznie mną wstrząsnęła - nie mogę do siebie dojść.

 Jeśli chodzi o wyzwania, w każdym  starałam się dodać wpis, aczkolwiek nie było tak lekko.

Jeśli chodzi o wyzwanie Przeczytam tyle ile mam wzrostu do puli dodaje - 36.4 cm
Pozostało mi - 75.6 cm

Styczeń - 25.8 
Luty - 30.2
Marzec - 36.4

A jak wy wspominacie trzeci miesiąc roku?

24 komentarze:

  1. Aż 16 książek? No to pobiłaś mnie, bo mi udało sie przeczytać jedenaście :) Gratuluje wyniku i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik!! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem masz bardzo dobre statystyki. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW!! nie zły wynik ;P a ja myślałam że dużo przeczytałam. Gratuluje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle książek? Matko, chciałabym! U mnie nauka trochę ogranicza.
    A Gwiazd naszych wina... Nie dziwię się, oj nie dziwię :D

    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wynik w marcu, ja się po minionym miesiącu najbardziej jaram Pieśnią Lodu i Ognia i drugim tomem sagi martinowskiej, który przeczytałam ;) Gwiazd naszych wina wciąż przede mną, choć w dalszych i mnie pilnych planach... Powodzenia w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow 17 książek? Gratki! U mnie troszkę słabiej, ale zapraszam na szczegółowe podsumowanie na bloga. ;)
    Gwiazd naszych wina! ♥♥♥ Czekam na recenzję!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę równie udanego kwietnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny wynik, z którego chyba każdy byłby zadowolony. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!!Gratuluję Ci wspaniałego wyniku : 3 Życzę Ci jeszcze lepszego kwietnia:3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wyników.
    Miłego czytania w Kwietniu.
    Pozdrawiam !
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny wynik! Chciałabym przeczytać tyle książek w jednym miesiącu...
    Oby kwiecień był jeszcze bardziej owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku! Ja w kwietniu muszę bardziej się postarać :))

    OdpowiedzUsuń
  13. 16 to świetny wynik! Chyba tylko siedzisz i czytasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym tylko siedzieć i czytać - wynik byłby dużo większy :) niestety mam swoje obowiązki i zajęcia

      Usuń
  14. Jestem pod wielkim wrażeniem ilości. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawie nie czytałam, ale już mam plan na nadrobienie tego w kwietniu, za to oglądałam dużo filmów.
    Gratuluję Twoich wyników! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał... Nigdy nie będę miała takich niesamowitych wyników! Po prostu.. wow...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dajesz czadu :D Ja mam też 7 zaległych recenzji, ale mam nadzieję, że jakoś to się ruszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w następnym miesiącu!
    "Coś do ukrycia" to taka lekka komedyjka ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tylu przeczytanych książek :))
    Czekam na recenzję książek "Niezgodna" oraz "Gwiazd naszych wina", bardzo mnie ciekawi co myślisz o tym pozycjach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny wynik! Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w marcu czytałam głównie bajki, bo na resztę jakoś nie miałam ochoty. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  22. O dziwo przeczytałam sporo książek, chociaż powinnam przygotowywać się do matury. Ale na pewno nie tyle co Ty! Gratuluję takiego wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow. No to podziwiam Cię, że tyle książek przeczytałaś. :)
    www.nacpana-ksiazkami.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga