1 kwi 2016

Podsumowanie marzec/2016



Nie tak dawno witaliśmy Rok 2016, a tu już pierwszy kwartał za nami. Czas nie ma litości.
Marzec był zapracowanym miesiącem, ale miałam także czas na czytanie.


Wiosenne porządki, przygotowania do świąt...zmęczenie tak wspominam miniony miesiąc. Plusem jednak jest powitanie wiosny, dłuższe i bardziej słoneczne dni.

W marcu udało mi się przeczytać 12 książek - ostatnią przeczytałam wczoraj przed północą. W sumie przeczytałam 4 703 stron co mi dało wynik dzienny 151. Część recenzji już opublikowałam, ale reszta czeka w schowku. Książka z najmniejszą liczbą stron (245) i najdrobniejszą czcionką to "Wampir Vittorio" - recenzja wkrótce. Powieść z największą liczbą stron (685) "Grey" - opinia wkrótce.

Pomimo fizycznego zmęczenia, miesiąc marzec uważam za udany. 

A jak Wam minął marzec? Ile razy Was dzisiaj zrobili w konia?

13 komentarzy:

  1. 12 książek! Pięknie ;) Gratuluję! Ja mam ich trochę mniej, ale uważam, że w moim przypadku to i tak dobry wynik! Jeśli jesteś ciekawa to zapraszam do siebie ;)

    Pozdrawiam!
    KrainaKsiazkaZwana

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, podziwiam, tyle stron! Aż mi się oczka zaświeciły, muszę wygospodarować trochę wolnego czasu i więcej poczytać *.* Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gratuluje 12 książek to naprawdę dużo :) trzymam kciuki oby tak dalej :D i oczywiście czekam na recenzje
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gratuluje 12 książek to naprawdę dużo :) trzymam kciuki oby tak dalej :D i oczywiście czekam na recenzje
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja marzec uważam do bardzo udanych! Wręcz nie pamiętam kiedy tak się zksiążkowałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takiego dobrego marca! 12 książek to genialny wynik, nic tylko pozazdrościć :D Życzę udanego kwietnia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaki dobry wynik. Jestem pod prawdziwym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo tylu zajęć przeczytałaś więcej książek ode mnie. Zaszalałaś! :)
    U mnie marzec wypadł dobrze, a wczoraj nikt mnie nie nabrał. Nie lubię Prima Aprilis, więc miałam się na baczności. :)
    Pozdrawiam.
    Bluszczowe Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :D 12 książek w ciągu miesiąca to sporo, chciałabym tyle przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo przeczytałaś, gratki! :) ja ostatnio czytam mniej, ale - zdaje się - o wiele lepiej jakościowo, z czego ogromnie się cieszę

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga