12 kwi 2017

UPADLI - film - w dniu premiery DVD

 Premiera na świecie 2016 rok
Premiera na DVD Polska - 12.04 2017
Szczegółowe informacje o filmie TUTAJ



Nie wszyscy zapewne pamiętają ten czas, ale był taki okres, że cykl "Upadli" szalał na blogach oraz w księgarniach. Obecnie seria została odrobinę zapominana. 
Jednak jest ktoś, kto o niej przypomina...
12.04 2017 roku ma premierę film "Upadli" w wersji DvD. Wersja kinowa miała swoją premierę w 2016 roku. Uspokoję niepoinformowanych - W Polsce nie było ekranizacji w kinach.


Film zakupiłam z ciekawości, zamówiłam przed premierą - dziś płyta do mnie dotarła i dziele się wrażeniami, choć nie za bardzo potrafię opisywać filmy.

Czy podoba mi się ekranizacja?
Średnio. Niby w wersji telewizyjnej są ujęte najważniejsze aspekty powieści, to w trakcie oglądania - odczuwałam bardziej psychologiczny wydźwięk niż romantyczno - fantastyczny.   W trakcie oglądania byłam zaciekawiona fabułą, a zarazem mnie męczyła. 
Postacią przewodzącą jest Luce, niestety zabrakło mi dwóch męskich bohaterów - za mało ich było.

Gra aktorów:
Tak naprawdę trudno mi określić, czy grali dobrze, czy źle. W trakcie oglądania narodził się dziwny klimat i całość wydała mi się odrobinę sztuczna - dlatego też gra aktorów też nie wypada autentycznie. Nie pasują mi też męscy aktorzy, do ról, które zostały im przypisane.
Porównam to tak - w trakcie oglądania czułam się jakbym oglądała spektakl teatralny a nie  uczestniczyła w seansie filmowym.

W ekranizacji mamy odrobinę efektów specjalnych, akurat to mi się podobało. Najbardziej podobały mi się skrzydła aniołów - nie były z piór, lecz światła.

Ogólnie mam mieszane odczucia. Moje wyobrażenia względem filmu były inne, Może nie jestem całkiem rozczarowana, ale daleko mi do satysfakcji. Może i film po części odzwierciedla klimat książki,  ale można było stworzyć bardziej romantyczny i dynamiczny film.

Film miał potencjał, ale nie został w pełni wykorzystany. Ekranizacja nie powala, a na domiar złego pozostawia niedosyt.






ZWIASTUN


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga