20 maj 2015

KUBUŚ I JEGO GROMADKA

Autor: Hallie Marshall
Tłumaczenie: Wanda Chotomska
Wydawnictwo: Egmont Polska
Premiera: maj 2015
Cykl:Kubuś i przyjaciele
Gatunek: literatura dziecięca. 

Żółty miś w czerwonym kubraczku, kochający miód i mający niezwykłych przyjaciół zaprasza do Stumilowego Lasu... Kto jest chętny?
 Radzę -  zabierzcie ze sobą swoje pociechy.
Za pośrednictwem wydawnictwa Egmont Polska osoby dorosłe maja okazje ponownie odwiedzić Kubusia Puchatka, Tygryska czy Prosiaczka, a dzieci będą miały szanse ich poznać, dzięki krótkim opowiadaniom z ich udziałem w roli głównej.


"Kubuś i jego gromadka" to zbiór kilku krótkich historii, w których dzieci poznają przygody mieszkańców Stumilowego Lasu. Kubuś i Krzyś zapraszają do zabawy, Pani Kangurzyca upiecze ciasteczka, których się nie je, Tygrysek i Pan Królik uczą jak uprawiać ogród i skakać, Prosiaczek pokonuje swoją tremę a Kłapouchy opowie bajkę. 

Na końcu każdego opowiadania znajdują się ciekawe rady dla najmłodszych. Dzięki Pani Kangurzycy dzieci mogą upiec ciasteczka do malowania, a poprzez rady Pana Królika wyhodować sałatę. Maluchy poznają także inne wskazówki... 


Ze względu na to, że jest to pozycja dla dzieci muszę wspomnieć o oprawie graficznej, która bardzo mi się podoba. Okładka twarda, obrazki kolorowe, czcionka duża, a tekst na stronie krótki. Książeczkę czyta się szybko, a barwna grafika pobudza wyobraźnię.  

"Kubuś i jego gromadka' to bardzo dobra książeczka dla najmłodszych. Szybka w czytaniu, pouczająca i pobudzająca wyobraźnię. Jak najbardziej polecam.

Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Egmont Polska

Książka bierze udział w wyzwaniu:
Klucznik

14 komentarzy:

  1. Chociaż już nie jestem takim małym dzieckiem, uwielbiam Kubusia Puchatka. ^_^ Jeśli będę miała dzieci - na pewno będę im czytać książeczki właśnie tego typu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się przypomniało dzieciństwo, uwielbiałam tego misia ! :D

    Zapraszam również na swojego bloga :)
    http://cosdopoczytania.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i mój synek uwielbiamy wszelkie książki o Kubusiu Puchatku. Chętnie zapoznamy się i z tą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że jestem już dużą dziewczynką UWIELBIAM KUBUSIA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dziecka uwielbiam Kubusia Puchatka - oglądałam filmy, seriale, czytałam komiksy, grałam w gry oraz miała misie, figurki (najbardziej lubiłam Prosiaczka)!
    Dlatego tak bardzo się cieszę, że nieustannie wydawane są nowe książki o jego przygodach - są takie ciepłe, urocze, pouczające.
    Mam u siebie inną książkę z tej serii, ale chyba zafunduję sobie wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Kubusia, dlatego muszę koniecznie nabyć powyższą książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj super książeczka kupie mojej siostrze na wyprawkę dla dzidziusia na pewno się ucieszy !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam mnóstwo książek i filmów o Kubusiu Puchatku. Uwielbiałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubusia i ja uwielbiam. Kojarzy mi się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie umiem zrozumieć manią na temat Kubusia Puchatka, ja jakoś nigdy jej nie lubiłam ;) Ale zapewne swoim dzieciom będę takie historie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Kubusia Puchatka :))
    Jak byłam mała, to zawsze mama mi czytała jego przygody :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie cierpię Kubusia Puchatka, więc zdecydowanie odmawiam ;)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż mi się miło zrobiło na wspomnienie Kubusia. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga