27 maj 2015

Titles TAG

Witam. Dziś luźno, gdyż kolejny raz zostałam nominowana do Tag-ów. Nominację otrzymałam od Patrycji za co dziękuje. Biorę w nim udział, ponieważ jeszcze w tym się nie udzielałam. Więc zaczynajmy :)

1. Najdłuższy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność. 


Trudno wybrać, bo nie pamiętam wszystkich tytułów, ale jeden z niedawnych...



2. Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność. 

W tym pytaniu przyszło mi dwa tytuły do głowy, ale prezentuje ten bardziej znany;

3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką.

Zaczynają się schodki :) Nic nie przychodzi mi do głowy.

4. Tytuł, który perfekcyjnie opisuje książkę. 


5.Najbardziej irytujący tytuł.



6. Zmiksuj wszystkie tytuły i stwórz swój. 

Trzy tygodnie z moim bratem i Facetem z grobu obok, doprowadzą cię do Łzy i Miasta śniących książek.

Dziś wyjątkowo nominuje 2 blogi
Martyna K
Ujrzeć słowa
Mała Pisareczka

15 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;)
    Z przyjemnością wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie, ale chyba nie wezmę udziału, bo żadna odpowiedź nie przychodzi mi do głowy na te pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy Tag. Nie dziwie się że miałaś problem z odpowiedzeniem, sama się zastanawiam i nadal nie mogę niektórych wymyślić.
    Pozdrawiam.

    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny miks Ci wyszedł, nawet pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawny miks Ci wyszedł. Faktycznie - "Facet z grobu obok" to idiotyczny tytuł. Nawet nie chcę myśleć, co jest pod tą okładką...

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam wcześniej tego tagu, świetny jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpis jak ja lubie takie zabawy tytułami :) wyszedł Ci świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tag, gratuluje nominacji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam większości książek, które wymieniłaś, ale miks ich tytułów wyszedł przezabawnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie coś wymyślę w tym tagu :D Ciągle zastanawiam się nad najdłuższym tytułem, ale coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tag ;)

    http://ocean-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie ''Facet z grobu obok'' nie brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny tag ;) A ja mam dłuższy tytuł! Np. Pan Tadeusz czyli historia coś tam coś tam... Chyba z 3 albo 4 linijki ma a nikt go nie pamięta xd

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag :) Zapraszam do siebie!
    /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga