1 maj 2015

Podsumowanie kwietnia 2015





Kwiecień już za nami, czas na podsumowanie. Dziś będzie krótko, gdyż jestem zmęczona po podróży - wróciłam :)


Kwiecień ze względu na mój dwutygodniowy wyjazd był mniej obfitujący w czytanie. Narobiłam sobie też zaległości  i teraz po nocach będę musiała nadrabiać. Niestety w okresie letnim też czeka mnie wyjazd, ale o wiele dłuższy - ale o tym w odpowiednim czasie.

W kwietniu przeczytałam 10 książek, co dało 3 511 stron, czyli dziennie czytałam 117 strony.

Jeśli chodzi o wyzwanie Przeczytam tyle ile mam wzrostu w kwietniu odejmuje  25.2 cm. Do ukończenia wyzwania pozostało mi 50.4 cm

Styczeń - 25.8
Luty - 30.2
Marzec - 36.4
Kwiecień - 25.2
W sumie 117.6 cm już za mną - mój wzrost 168

W kwietniu posty pojawiały się w miarę regularnie, większość recenzji to zaległości z marca, teraz będę nadrabiać kwiecień.

A jak Wy wspominacie kwiecień?

25 komentarzy:

  1. Świetny wynik. Ja sama jestem dumna ze swojego, chociaż przeczytałam mniej książek. Postaram się to nadrobić, ale teraz, w maju, będzie ciężko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 książek - świetny wynik! Ja w ciągu miesiąca nie potrafię 'dobić' nawet dziesiątki, nie wiem, skąd ludzie biorą czas na przeczytanie tylu książek w ciągu jednego miesiąca!. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow to jest wynik :) szkoda że nie mam aż tyle czasu na czytanie u mnie 2 na miesiac to już dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiecień? No zapewne cciałabym więcej, ale cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 książek to niezły wynik:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik!
    Ja w tym roku z miesiąca na miesiąc wspinam się coraz wyżej i o książkę/dwie więcej czytam. :p W kwietniu przeczytałam 15 książek, a szczegółowe podsumowanie na blogu: cos-o-ksiazkach.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę przyznać, że życie nie pozwala mi czytać tyle, ile bym chciała ;/ ale czekam do lipca, bo wtedy w końcu będę miała chwilę wytchnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik.Szybko ukończyłaś wyzwanie ! Gratuluję ,oby tak dalej :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję z całego serducha! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, zazdroszczę wyników ;) Przeczytałam ponad dwa razy mniej niż Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku, oby tak dalej. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym mieć tyle czasu na czytanie, a niestety, dla mnie cztery, czasem pięć książek to teraz szczyt moich możliwości. Co odbija się na wyzwaniu wzrostowym, w tym roku "jadę" jeszcze słabiej, niż w ubiegłym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy zaczyna się robić ciepło to spędzam więcej czasu na powietrzu i mniej czytam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wynik świetny, a ja jak zawsze myślałam, że ja mam dobry, ale wszyscy mimo natłoku zajęć mnie przebijacie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ekstra wyniki. Oby maj był dla Ciebie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, ja nigdzie nie wyjeżdżałam a i tak przeczytałam tylko 6 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super ja w kwietniu niestety przeczytałam tylko 3 książki... :(
    www.nacpana-ksiazkami.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyniku :)
    Ja strasznie się cieszę, że jest teraz majówka, bo w końcu mam dużo czasu na czytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobry wynik, gratuluje :))
    Mam nadzieje, że w maju trafią Ci sie same ciekawe książki do czytania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wynik ! Czekam na recenzje. Mam nadzieję, że wyjazd udał się.

    Pozdrawiam*:
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wyniki ;**

    http://ksiazkiponadniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga