19 wrz 2015

LIEBSTER BLOG AWARD


Do Liebster Blog Award zostałam nominowana przez Lexiss Cross - dziękuje za nominację.


1. W jakim książkowym świecie chciałabyś żyć?  Dlaczego?
Bardzo lubię postacie fantastyczne (wampiry, wróżki itp) i chyba chciałabym żyć w takim świecie, gdzie one są. Dlatego, że może wówczas świat wyglądałby inaczej - lepiej.

2. Jakiego blogera chciałabyś spotkać w realu? Dlaczego?
Trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Bloga prowadzę od dawna i tak naprawdę chciałabym się spotka z kilkoma osobami.

3. Jakie miejsce chciałabyś zwiedzić?
Egipt - od dawna o tym marzę.

4. Jaka jest rzecz, z którą nie możesz się rozstać na dłużej niż 10 minut?
Myślę, ale chyba nie mam takiej rzeczy.

5. Co wywołuje u ciebie uśmiech na twarzy?
Często moje dzieci...Dobry kawał, ciekawie i zabawnie napisana książka.

6. Byłaś kiedykolwiek na spotkaniu ze swoim ulubionym autorem?
Nie, ale chciałabym.

7. Co zwykle robisz w wolnym czasie (oprócz czytania )
Przeglądam obserwowane blogi :)

8. Czy miałaś okazję być na ciekawym spotkaniu, bądź targach związanych z tematyką książkową?
Zaproszeń miałam wiele, ale niestety nie mogłam z nich skorzystać. Do każdego miejsca mam daleko.

9. Jaki film możesz oglądać bez końca?
Dirty Dancing z 1987 roku.

10. Twój sposób na zrelaksowanie się w sobotni wieczór?
Kiedyś wypad na dyskotekę, teraz dobra książka :) Starzeje się.

11. Ulubiona książka z dzieciństwa?
"Dwie Dorotki"

Powinnam nominować kolejne osoby, ale większość już brała udział. Jeśli macie ochotę, odpowiedzcie w komentarzu na jedno z wybranych przez Was pytań.

15 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci ,że odpowiedziałaś na pytania :3 Ponoć każdy tak naprawdę jest w głębi duszy dzieckiem , więc się nie przejmuj :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż jestem młoda, lubię spędzać wieczory z książką. I poranki. I kawą. mmm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie oglądałam Dirty Dancing, muszę sobie odświeżyć ;) I drugą część też koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubiona książka z dzieciństwa - "Kubuś Puchatek" i "Chatka Puchatka". A film, który mogłabym oglądać bez końca, to tak naprawdę dwie serie: Trylogia "Władca Pierścieni" i cykl "Harry Potter".

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała żyć w świecie wampirów, ale pod warunkiem, że byliby przyjaźnie do ludzi nastawieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah Dirty Dancing również mogę oglądać bez końca. ,,Dwie Dorotki" uwielbiałam również!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie życie wśród wampirów na pewno byłoby bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam wszystkie stare filmy, te współczesne są straszne ;)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się ze starzeniem :D Też już mnie nie kręcą imprezy, wolę zaszyć się w domu z książką lub z chłopakiem oglądając tandetne filmy w telewizji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się chwilę zastanawiałam, ale też nie mam rzeczy bez której nie potrafiłabym się obejść przez 10 minut.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chciałabym kiedyś zobaczyć na żywo Egipt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Egipcie i wycieczka bardzo mi się podobała. Mam nadzieję, że uda Ci się niedługo go zwiedzić. Życzę Ci tego z całego serca :)
    A świat z wampirami byłby na pewno niezwykle zajmujący :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w Egipcie byłam jak miałam 3 latka i mało pamiętam, dlatego również chciałabym wybraç sie znowu do tego pięknego kraju! :)
    Gratuluje nominacji
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w Egipcie byłam jak miałam 3 latka i mało pamiętam, dlatego również chciałabym wybraç sie znowu do tego pięknego kraju! :)
    Gratuluje nominacji
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też z chęcią przeniosłabym się do jakiegoś fantastycznego świata ;)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga