9 lut 2014

Na co czekamy?

Powiem szczerze, że nie mam jako takiej wyczekiwanej premiery. Oczywiście czekałam na "Zagrożonych" - zamówiona książka szybko do mnie doszła, jutro moja recenzja na blogu, teraz czekam na kolejny tom serii "Wybrani". Jestem także w trakcie poznawania serii Dary Anioła - tak więc na pewno po przeczytaniu piątego tomu będę czekać na szósty, który ma mieć ponoć premierę w maju. 
Nie czekam także, na premiery filmowe - ponieważ jestem bardzo do tyłu z filmami...niestety.

Nie szczególnie czekam na jakieś premiery, gdyż mam co czytać (długa lista książek do przeczytania) i oglądać, tak więc czas mam wypełniony. Poza tym nie śledzę na bieżąco terminów premier, coś nie coś wiem od Was - posty o nowościach.

A Wy na jakie premiery czekacie?

Post pojawił się także u:
Recenzje Kiti
Pauliny

12 komentarzy:

  1. Ja czekam na "Klucz", trzeci tom "Kręgu", ale to jeszcze nawet nie wiadomo kiedy u nas wyjdzie, najwcześniej na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak trzeci tom "Kręgu" i kusi mnie "Brudny świat"

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Hyperversum 2 w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na kilka książek, nie sposób, by wszystkie wymienić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czekam na szósty tom "Darów anioła" i jeszcze szczególnie niecierpliwie na ostatnią część "Niezgodnej" :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojechałam wczoraj do Empiku po Zagrożonych i nie było !!! wykupiony cały nakład, a niby ludzie nie czytają ;o wściekłam się ;o na szczęście jest jeszcze internet to sobie zamówię ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sumie nie czekam na nic specjalnego, mam takie straszne zaległości czytelnicze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dary anioła czekają u mnie na półeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, w sumie na nic szczególnie nie czekam bo nie należę do osób które kupują książki w dniu premiery. Ja wolę spokojnie poczekać na promocję :) I tak mam tyle książek że obawiam się że nigdy ich nie przeczytam :P Niektórzy twierdzą, że kupuję je tylko dla ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do książek, to także nie czekam szczególnie na żadną, bo kolejka do przeczytania jest dłuuuga. Jeśli chodzi o filmy, to chętnie obejrzałabym "Kamienie na szaniec", nie mogę się też doczekać premier pod koniec roku - "Kosogłosa" i trzeciej części "Hobbita" ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko kiedy czekam :) Czasem od zapowiedzi do premiery jest tak krótka droga, że nie zdążę nawet pomyśleć o czekaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga