2 lut 2014

OKŁADKI, KTÓRE NAS KUSZĄ.


Ponoć nie szata czyni człowieka, ale zwracamy na nią uwagę. Tak samo jest z książkami - to nie okładka mówi o wartości książki, ale jednak idzie na pierwszy rzut, gdy przeglądam ofertę wydawnictw. Dziś zaprezentuje Wam  okładki mnie kusiły. Lubie baśniowe i tajemnicze klimaty i takie okładki przyciągają moją uwagę. Nie jestem w stanie pokazać wszystkich, więc tylko kilka z nich ujawnię :)







       

Zaprezentowałam kilka okładek, które przyciągnęły moją uwagę.
A Was, jakie okładki przyciągają?

Post na ten temat pojawił się także: 
Paulina
Recenzje Kiti

Kolejny raz zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Tym razem nominację otrzymałam od Alicja Dominika. Dziękuje i oto jej pytania.

1. Jeżeli mogłabyś/mógłbyś przeżyć przygodę z dowolnej książki, w ciele dowolnego jej bohatera, kto by to był?
Pomimo lat mam słabość do bohaterki Zmierzchu. Jako, że jest moją imienniczką, to chyba w jej postać mogłabym się wcielić.

2. Książka, która leży na twojej półce już od bardzo dawna, a ty nadal nie masz chęci po nią sięgnąć to...?
Ojej takich książek mam sporo np. Kwiaty na poddaszu, lub pierwszy tom Jutro - mam je na półce już 1.5 roku :(

3. Jakie masz zainteresowania, oczywiście oprócz blogowania i czytania? :)
 Czasem  oglądać filmy - nadrabiam zaległości. Nie mam zbyt wiele czasu na inne zainteresowania oprócz czytania, gdyż każdą wolną chwilę poświęcam temu.

4. Jakie miejsce chciałabyś/chciałbyś odwiedzić? (nie musi być to miejsce prawdziwe. również te książkowe i filmowe się liczą)
Marzy mi się podróż do Egiptu. Piramidy...ach...Marzenia

5. Jaka znana osoby mogłaby zagrać główną rolę w filmie o Tobie?
Nie mam bladego pojęcia :(

6. Jaką książkę teraz czytasz?
Drugi tom Darów Anioła - Miasto Popiołów

7. Najbardziej pokręcona książka, jaką czytałeś/czytałaś to...?
ZMROK

8. Gdybyś mogła/mógł zmienić zakończenie jakiejś książki co by to było?
I wciąż ją kocham - zakończenie filmowe bardziej mi się podobało :)

9. Ulubiony kolor? (max. 3)
czarny, szary i brązowy

10. 3 imiona damskie i 3 męskie, które najbardziej lubisz? (nie muszą być polskie)
Emilia, Magdalena, Sylwia...Andrzej, Robert, Tobiasz.

Nie nominuje nikogo, ale chętnych zapraszam do odpowiedzenia na te same pytania co ja.
Pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. Przyznaję, że strasznie lubię ładne okładki, chociaż wiem, że nie powinno się tym kierować przy wyborze lektury to czasami to robię. Seria Fallen faktycznie ma piękne okładki, Ciemność przed świtem kupiłam chyba ze względu na okładkę, ale po kilku rozdziałach odłożyłam "na później". Planuję i u siebie zrobić kiedyś post o moich faworytach wśród okładek.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cudowne, zjawiskowe okładki. Wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadciąga burza - faktycznie cudowna okładka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "W otchłani" i "Nadciąga burza" - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blask zawsze mi się podobał. Oprócz tego np. Zwiadowcy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mroczne te okładki. "Blask" i "Naciąga burza", mają moim zdaniem najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie takie mroczne, tajemnicze klimaty mnie przyciągają :)

      Usuń
  7. Mi się najbardziej podoba okładka "Zaklinacza dusz".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem nieodwołalnie zakochana w okładkach "Szeptem". No w treści też, ale te okładki są bajeczne ^^
    A poza tym, to z Twoich typów wybrałabym jeszcze "W otchłani" i "Blask" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej podobają się okładki "Blasku" i w "Otchłani", a od siebie dorzuciłabym jeszcze "Winter" oraz "Pragnienie" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nieprzesycone, zwykłe, proste lecz mające w swoim stylu alegorię..Chyba tak. Nie jestem w stanie podać konkretnego tytułu..Może po troszcę mucha z okładki 'Chemia Śmierci'
    Dodam, że u mnie nowy post i jeśli masz ochotę wpadnij tak jak ówcześnie i pozostaw opinię, nie ukrywam, że każda jest dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadciąga burza i Tam gdzie śpiewają drzewa mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okładek, które wstawiłaś najbardziej podobają mi się "Blask" i "Szeptem". Ja bardzo lubię okładki na przykład "Drżenia", "Zmierzchu", "Klątwy tygrysa" albo stylizowane na stare "Ulyssesa Moore'a".
    Też pojechałabym chętnie do Egiptu ; )
    Ale w bohaterkę "Zmierzchu" bym się wcielić nie chciała, choćby i mieli mi za to dopłacić, jakoś nigdy jej nie lubiłam xd
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie okładki, które wkleiłaś bardzo mi się podobają. Szczególnie "Szeptem" i "W otchłani" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam trochę inny gust :) ale z tych okładek, które zaprezentowałaś podoba mi się "Nadciąga burza". Ja zdecydowanie po okładce i tytule wybieram książki. Inaczej opis zaczynam czytać, tylko wtedy jak mnie przyciągnie okładka lub tutuł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dłuższego czasu intryguje mnie książka "Tam gdzie śpiewają drzewa". Tyle że nie mogę jej nigdzie znaleźć. Widocznie muszę poczekać. Ostatnio zakupiłam właśnie "Blask" i to tylko przez okładkę bo to były zakupy w biegu. :D

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga