16 lut 2014

Wyzwania, w których bierzemy udział.

Bloga prowadzę już od ponad dwóch lat, jednak dopiero w tym roku, zdecydowałam się wziąć udział w wyzwaniach, organizowanych przez blogerów. Nie wiem jak w nich wypadnę, ale postanowiłam zaryzykować.

Otóż pierwszym wyzwaniem jest:OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA. Wyzwanie ma na celu, czytanie książek wydanych przed 2000 rokiem (czyli pozycje łącznie z 1999 r). Jest to dość interesujący pomysł, bo większość czytelników śledzi nowości wydawnicze, a zapomina o starszych pozycjach. Ja też nie za często sięgam po starsze powieści, ale zdarza mi się. Już niedługo na blogu pojawi się recenzja książki, należącej do tego wyzwania.

Drugim takim wyzwaniem jest:GRUNT TO OKŁADKA, także bardzo ciekawe wyzwanie. Skusiłam się na nie, ponieważ, gdy przeglądam oferty księgarń, pierwsze na co zwracam uwagę to okładka. W tym miesiącu jest dość trudny temat okładek - nie wiem czy coś mi się uda przeczytać z okładką związaną z tematem na luty.:(

Mam jeszcze na uwadze jedno wyzwanie, związane z fantastyką - temu akurat jestem w stanie, w dużym stopniu sprostać. Czy się zdecyduje na jeszcze jedno wyzwanie - czas pokarze :)

Jeśli organizujecie wyzwania - mile widziane linki w komentarzach.

A Wy w jakich wyzwaniach bierzecie udział?

Post pojawił się także na blogu:
Pauliny
Recenzje Kiti
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga