21 lut 2014

Manhattan - Quick Dry

Dziś na odstrzał idzie lakier firmy Manhattan - Quick Dry 60 Second.


Przeglądając ofertę cenową tego produktu - okazuje się, że nie ma zbyt wygórowanej ceny. Ja swój niestety kupiłam u naszych zachodnich sąsiadów - jak wiadomo przelicznik ceny jest wyższy.
Ale do rzeczy:

Plusy lakieru:
- bardzo szybko schnie,
- wystarcza dwie warstwy, aby ładnie się prezentował (chodzi mi o ten odcień)
- pędzelek jest miękki, więc nie zostawia smug
- nie odpryskuje
- nie wysycha w "buteleczce", nawet po dłuższym okresie nieużywania.

Minusy:
- bardzo szybko się ściera,

Kiedyś bardzo często kupowałam produkty tej firmy, ostatnio jakoś o niej zapomniałam. Musze dalej zacząć je próbować, wówczas będę pewna czy nadal utrzymują się na tym samym poziomie co kiedyś.



Używacie lakierów tego producenta? Jakie są Wasze wrażenia?

13 komentarzy:

  1. Nie używam, w ogóle bardzo rzadko maluję paznokcie, ale dobrze, że ten się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam chyba żadnego lakieru tej firmy, choć pewna być nie mogę, bo sporą mam tą swoją kolekcję, a ja raczej nie zwracam uwagi na markę lakieru. A lakierek wygląda interesująco, muszę sobie coś takiego zakupic

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że szybko się ściera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam tej firmy, ale wolę takie co trzymają nieco dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor taki subtelny, z manhattana jeszcze nie używałam, przeważnie to jest avon, chociaż niestety tam kupiłam lakier ciemny granat i jak w przypadku Twojego szybko się ściera:/ a szkoda bo jest bardzo ładny, nie wiem od czego to zależy.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki piękny!!! Szkoda tylko, że szybko się ściera...

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu udało mi się w miarę zapuścić paznokcie tak, żeby jakoś się prezentowały, więc mam w planach poszukiwania ciekawych lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś ten lakier , ale nie spodobał mi się , za szybko się zdzierał z moich paznokci .. ;)

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor śliczny, ale to, że się ściera wygrywa i nie kupię go. Jak ja tego nie lubię jak mam pięknie wymalowane paznokcie a na drugi dzień starte ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze wszystkich lakierów kupuję najtańsze w rossmanie, według mnie trzymają się najdłużej i najszybciej schną ;) ale to tylko moja opinia :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda na paznokciach *.* Niestety szkoda, że tak krótko wytrzymuje ... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejciu *.* jaki świetny! Delikatny taki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny lakier :)...ja lakiery kupuje niemalże hurtowo - różnych firm, byle tylko kolor mi podpasował. Znając życie ten też wpadnie w moje ręce :D

    Przy okazji zapraszam Cię do mojego wyzwania autorskiego
    http://babskieczytadla.blogspot.com/p/autorskie-wyzywanie-europa-da-sie-lubic.html

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga