2 mar 2014

1 % może wiele.

Coraz częściej prowadzone są akcje mające na celu pomoc dzieciom chorym. Jedną z takich jest oddanie 1% podczas rozliczeń podatkowych. Dla wielu z Nas są to naprawdę małe kwoty, ale dla tych dzieci i ich rodziców jest do dużo.

Jednaka z blog-erek opisała losy chłopca ze swojego otoczenia Wojtusia tutaj, który czeka na pomoc ludzi o dobrym sercu. Wśród wielkiej rzeszy takich dzieci jest wiele, które potrzebują pomocy. Nie bądźmy obojętni na ich los.
Ja zawsze staram się pomagać na tyle ile jestem w stanie ... Ciesze się, że istnieją takie akcje i fundacje, które pomagają chorym.

Post na ten temat pojawił się także na blogu:
Pauliny
Recenzje Kiti

5 komentarzy:

  1. Ja tym razem nie pomogę, gdyż już przeznaczyłam 1% dla mojej niepełnosprawnej koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że jeśli tylko mamy szansę to warto pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto, tym bardziej że to nie ucieka z naszej kieszeni, tylko rządowej - tak wiec nic nie tracimy, a możemy pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ! Fajnie ,że są na świecie takie fundacje , aby pomagać chorym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już oddałam swój procent - również na chore dziecko :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga