12 maj 2013

Nasze ulubione wydawnictwa ?



 Ulubione wydawnictwa?!

Nie mogę bezpośrednio stwierdzić, które z wydawnictw jest moim ulubionym, ale... jako że najczęściej zaglądam za książkami typu fantasty czy szukam romansów paranormalnych, tak więc wydawnictwa, które najczęściej odwiedzam mają w swojej ofercie te gatunki.




 Do takich wydawnictw należą:
-Amber
- Dolnośląskie
- Książnica
-Egmont

W ostatnim czasie coraz częściej zerkam na ofertę,
- Bukowy las
- Otwarte
- Znak
- Jaguar
- Papierowy księżyc
- Mira (w ofercie są także romanse paranormal)
- Filia

Nie da się ukryć, że są na rynku wydawnictwa, których ofert nie przeglądam, lub bardzo rzadko w nie wchodzę. Jednak nie można mieć wszystkiego i wszystko lubić.

A wy jakie macie ulubione wydawnictwa?

Posta pojawi się także u : 

15 komentarzy:

  1. No coś mamy rozbieżne typy, ale to fajnie;) Każdy jest inny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc, to nie zawracam dużej uwagi na wydawnictwa, więc też nie mam swoich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amber... nawet tez lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za wydawnictwem Amber, często wydają pierwsze części jakiejś serii, a potem jej nie kontynuują. Nie umiałabym wymienić swoich ulubionych, wybierając książkę raczej nie sugeruję się wydawnictwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja najbardziej lubię Egmont i Moondrive, ale czytam też książki wielu innych. natomiast Amber nie trawię, choć bardzo ale to bardzo rzadko zdarzają się wyjątki..

    OdpowiedzUsuń

  6. Amber, Książnica- super:) Zabrakło mi na Twoich listach wydawnictwa Sonia Draga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ogólnie nie mam ulubionego wydawnictwa- jeśli dana książka przykuwa mój wzrok i w pewien sposób intryguje to po prostu po nią sięgam nie zważając które wydawnictwo je wydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione wydawnictwa to w dużej mierze:
    Prószyński i S-ka
    Mira
    Novae Res
    Replika

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, mam wiele ulubionych wydawnictw: Amber, Publicat, Jaguar, Otwarte, Znak, Świat Książki, Bukowy Las, Grupa wydawnicza Foksal i wiele wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Czarne, WAM, Esprit :) ostatnio coraz częściej sięgam po książki Egmont, Papierowego Księżyca, Bukowego lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jakoś nie patrzę na wydawnictwa, więc ciężko mi stwierdzić, które jest moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudno wskazać te ulubione. Chyba nie jestem w stanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam jakiś ulubionych wydawnictw. Nigdy na to nie patrzę gdy kupuję książki, ale zważając na to, że lubię paranormal romance to najwięcej książek posiadam wydawnictwa Amber. :)

    Ps. Zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim ulubionym jest Egmont, Papierowy:) Jednak mam dużo pojedynczych książek z różnych wydawnictw. Zależy co mnie zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga