2 lut 2013

Podsumowanie stycznia 2013




Dziś z małym opóźnieniem robię podsumowanie stycznia. Pierwszy miesiąc roku minął mi naprawdę szybko.

Wczoraj także zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieję, że nie jest za ciemno. Przy okazji miałam nie lada kłopot, ale jakoś udało mi się go rozwiązać.

W styczniu udało mi się przeczytać 11 książek.
 Niestety nie wszystkie recenzje zostały już umieszczone, niektóre z nich pojawią się za jakiś czas. Jak widzicie, także nie wszystkie książki były na stosikach, jakie prezentowałam.

1.Hades na urlopie - A.Fethke (407) recenzja
2. Hobbit - czyli tam i z powrotem J.R.K. Tolkien (414)recenzja
3 Trauma - G. Masterton (262)
4 L.K.Hamilton - Pieszczota nocy (437)
5.L.K. Hamilton - Dotknięcie mroku (553)
6. Nów księżyca - R.Hawthorne (279)
7. Szeptem - B.Fitzpatrick (324)
8. G.Masterton - Syrena (238)
9. Atlas chmur - D.Mitchell (535) (wkrótce)
10.Pas Deltory - E. Rodda (173) recenzja
11.Reckless - Kamienne ciało - C.Funke (348) recenzja

Miesiąc okazał się zaczytanym styczniem. Razem przekartkowałam 3930 stron. Dziennie średnio wychodzi 128. Muszę powiedzieć, że sama jestem zaskoczona takim wynikiem.

W styczniu do obserwatorów dołączyło się  17 osób (grudzień 99) + 2 osoby w lutym. Jest mi niezmiernie miło. Cieszy mnie także wzrastająca liczba odwiedzin i komentarzy.

W styczniu wejść  2 570, a tak prezentuje się diagram:


Wykres wyświetleń strony Bloggera










Udało mi się także nawiązać współpracę z  Grupą wydawniczą Publicat, co mnie bardzo cieszy.
Już niedługo recenzje książek, jakie od nich dostałam. I to już na tyle.

35 komentarzy:

  1. Ładny wynik w styczniu, gratuluję! Widzę, że przeczytałaś Hamilton, czekam na recenzje, bo sama czytałam te książki i jestem ciekawa, co o nich myślisz. Życzę sukcesów w lutym ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to jest fantastyczny wynik! Nic tylko pozazdrościć i życzyć jeszcze więcej sukcesów z blogiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyniki, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wyników! Życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący wynik, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wynik! mi udało się ukończyć 7 książek i też jestem zadowolona :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję świetnego wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników oraz nowej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyniki. I gratuluję nowej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nowej współpracy i świetnych wyników :)Już się nie mogę doczekać recenzji książek Mastertona i Hamilton! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wyniki. :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny wynik. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak spodobała Ci się "Trauma" (którą przeczytałam) i "Szeptem" (które mam w planach:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wynik, gratulacje i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratukpluje wynikow bardzo dobre.
    Nowy wyglad tez fajny.
    pozdrawiam i zapraszamdo ocenienia mojego nnowego wygladu bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Świetny wynik :)
    Przeczytałaś o jedną książkę więcej niż ja.
    Też nawiązałam współpracę z Publicatem i strasznie się cieszę. Ja już miałam okazję przeczytać od nich książki, teraz tylko jeszcze pozostaje napisać recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, to na pewno skłania do jeszcze większej pracy nad blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow gratuluje wyniku :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję świetnego wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wynik doprawdy imponujący! 11 książek w miesiąc -WOW! Przyjmij moje wyrazy uznania!

    Do obserwujących Twojego bloga należę również ja, choć nie aż tak oficjalnie. W linkach Cię mam i zaglądam tu za każdym razem, jak pojawi się coś nowego...więc jest już 20 (dobrze mówię?) obserwujących. :)

    Gratuluję również współpracy z wydawnictwem! A szablon przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wynik, gratuluje nowej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyniku i nawiązania współpracy;) Wcale nie jest za ciemno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje - takie mroczne klimaty najbardziej mi odpowiadają :)

      Usuń
  23. Dużo tego przeczytałaś :) ja bym chciała się tak móc zamknąć na tydzień z książkami żeby ponadrabiać zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym tak chciała, niestety nie w każdym miesiącu mam tyle czasu na czytanie :) a szkoda.

      Usuń
  24. Gratulacje świetnych wyników. Zarówno książkowych jak i blogowych.

    OdpowiedzUsuń
  25. No to ładnie, ja również gratuluję :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję świetnego wyniku :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny wynik, gratuluję kochana :)
    Życzę owocnej współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne wyniki! Oby tak dalej ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę udanej współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję, świetny wynik. ;)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga