12 lis 2014

Filmowo(11)

Ostatnio miałam czas, aby obejrzeć kilka filmów. Tak więc postanowiłam podzielić się wrażeniami.
Na pierwszy rzut idzie film "Ja, Frankenstein" - produkcja 2014 r

Informacje o filmie tutaj


Wiele razy słyszałam o tej produkcji, gdy nadarzyła mi się okazja obejrzenia tego filmu - skorzystałam. Jeśli spodziewacie się dobrze znanej, oklepanej historii tego bohatera - grubo się mylicie. Jest to współczesna wersja życia Frankensteina.
Film wyróżnia się efektami specjalnymi, które bardzo mi się podobały. Jeśli chodzi o fabułę, cóż nie jest z zachwycająca. Ogólnie treść filmu jest nijaka... Oglądanie trochę nudzi. W wolnym czasie jednak można go obejrzeć.

Następnie - dwie produkcje; Thor (2011)

Informacje o filmie tutaj

 oraz Thor - Mroczny świat (2013). 

Informacje o filmie tutaj

Jest to dwa film z tego samego cyklu. Niestety i te produkcje niczym mnie nie zaskoczyły. Efekty specjalne są dość ciekawe, ale fabuła niezbyt zaciekawia. Oglądanie niezbyt mnie pochłonęło :(


                                                                                                                           
Informacje o filmie Tutaj



Jest  to kolejna odsłona dobrze znanej i na ogół lubianej historii o Pięknej i Bestii. Produkcja 2012). Film może nie zaskakuje, nie ma zbyt wielu efektów specjalnych, ale jest ciekawie przedstawiony. Oglądanie średnio mnie zaciekawiło. Raczej nie jest to wersja godna uwagi.

To nie wszystkie filmu, jakie obejrzałam, kolejna lista za jakiś czas. Oglądaliście powyższe filmy? Jak Wam się podobały?


































20 komentarzy:

  1. Z powyższych filmów znam tylko Thora. Oglądałam kiedyś fragment i trochę mnie zaciekawił. Muszę się mu lepiej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną i bestię oglądam kilka razy w tygodniu, jak się domyślasz, w wersji bajkowej. Reszta to kino dla twardzieli, ja się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam żadnego z powyższych filmów, ale ja ogólnie rzadko sięgam po jakiś film, bo wolę poczytać książkę. Niemniej mam w planach zobaczyć Gwiazd naszych wina, bo słyszałam, że jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja frankenstein nie umiałam kompletnie przetrawić i go wyłączyłam, a thora nigdy nie oglądałam, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie "Ja, Frankenstein" srogo zawiódł, byłem na tym w kinie, co jest jedynym plusem, bo przynajmniej efekty specjalne i udźwiękowienie robiły jakieś wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam tych filmów, bo to raczej nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam którąś część Thor'a, ale już zapomniałam która to była. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thora jak i jego kontynuację oglądałam i bardzo mi się podobały. To zdecydowanie moje klimaty. 'Ja, Frankenstein' również widziałam. Nie zachwyca, ale nie był też bardzo zły - taki przeciętniak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za to uwielbiam Thora :) Natomiast Frankenstein to taki przeciętny film. Nie zachwyca. Pięknej i Bestii nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tylko "Pięknej i Bestii" w niemieckim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego nie oglądałam :) ale nadrobię, obiecuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widział pierwszą część "Thora", ale nie miałam okazji zapoznać się z drugą. Mam nadzieję nadrobić zaległości już niebawem. xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Żebym ja miała więcej czasu na oglądanie filmów :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam żadnego z powyższych filmów i raczej nie obejrzę, bo mnie nie ciekawią. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thora oglądałam. Pozostałych niestety nie. Na film Ja, Frankenstein mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  16. z tych wszystkich filmów widziałem i to nawet w kinie: "Ja, Frankenstein" a także obie części Thora.

    Na pierwszym filmie byłem nawet w kinie 4 DX. Ogólnie efekty są dobre, fabuła naciągana i bez głębszego sensu, film dłuży się i nudzi fragmentami. ogólnie można obejrzeć w dobrym kinie z super efektami. Jeśli to kogoś nie kręci powinien sobie odpuścić.

    Oba Thoty są dobre. Zwłaszcza II częsć jest naprawdę super i nie chodzi o same efekty - chociaż one są bardzo dobre. Fabuła wciągająca. Warto było iść do kina.

    Iv filmu nie oglądałem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga część jest odrobinę lepsza, ale nadal czegoś mi brakowało :(

      Usuń
  17. oglądałam pierwsze 3 filmy i bardzo mi się spodobały, a najbardziej "Thor" - uwielbiam uniwersum Marvela! <3

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  18. Thor to dla mnie naprawdę dobry film. Obie części oglądałam z mężem z zaciekawieniem :)
    Reszty nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga