8 lis 2014

Człowiek się uczy... - pytanie.



Dziś dodaje taki nietypowy wpis, ale mam pytania, które mnie nurtują, więc potrzebuje odpowiedzi.



Dziś mając wolną chwile, przejrzałam moje dawne wpisy - recenzje. Czytając, co nie które złapałam się za głowę. Fakt człowiek uczy się przez całe życie i do perfekcji dochodzi małymi kroczkami. Jednak narodziły się w mojej głowie pytania:

- Czy inni blogerzy poprawiają swoje stare wpisy?

W moim przypadku jest kilka opinii, które potrzebują porządnej korekty. Z drugiej jednak strony, dzięki początkowym wpisom wiem, gdzie popełniam błędy i staram się ich unikać. Do tej pory pracuje nad poprawą jakości swoich postów, jednak nadal zmagam się z gafami jakie popełniam. Uważam, że przez tych parę lat i tak wiele się nauczyłam, jednak nadal nauka trwa...

Jak wy oceniacie swoje początkowe wpisy? Poprawiacie je czy zostawiacie takimi jakie są? Pisząc opinię na czym powinnam się bardziej skupić: 
- treści
- odczuciach
- budowie (styl autora, narracja itp)

Wolicie krótkie opinie czy jednak długie?

Będę wdzięczna za wszystkie sugestie.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga