1 lis 2014

Podsumowanie października/2014



Nadszedł czas na podsumowanie października. Niestety nie mam pomysłu na wpis, więc skupie się tym razem tylko na podsumowaniu statystycznym;




Październik był dla mnie łaskawy pod względem czytelniczym tak więc:
Przeczytałam książek: 12 i pół
Łącznie stron; 4015
Dziennie: 129,5 (strony)
Opublikowałam postów: 15
W tym recenzji: 12
Blog odwiedziliście: 14 958 (wejść)
Najwięcej wejść zanotował wpis: LEŚNY PRZYJACIEL - 2261

NAJWAŻNIEJSZYM WYDARZENIEM PAŹDZIERNIKA BYŁY 3 URODZINY BLOGA :)

Jak widzicie październik wypadł dużo lepiej niż wrzesień :) A jak Wam prezentował się miniony miesiąc?

27 komentarzy:

  1. Same liczby, ale za to jakie! 12,5 książek! Elegancki wynik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczba odwiedzających - jestem pod wrażeniem :) może kiedyś i u mnie pojawią się takie liczby ^^ U mnie październik wypadł raczej średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko się uwinęłaś z podsumowaniem, wersja skondensowana ;)
    PS. Jutro zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jestem dziś zmęczona; jazda, chodzenie po cmentarzach...zaduma :( Za miesiąc będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie próbuję porównywać Twoich wyników z moimi. :c Ale gratuluję. ^^
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wyniki to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik i oby tak dalej! U mnie też październik był niezwykle owocny pod względem czytelniczym. A jaki będzie listopad? Czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że jesteś zadowolona. Z każdym kolejnym miesiącem coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki wynik w październiku? U mnie? Jeszcze o tym nie myślałam, dopiero zacznę ogarniać podsumowanie, ale wiem, że mało przeczytałam. :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyniki. Oby listopad też był zaczytany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe wyniki! Tylko pozazdrościć :) U mnie październik był bardzo ciężkim miesiącem i niestety przeczytałam tylko dwie książki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeden z najlepszych wyników w blogosferze jaki widziałam! Tylko gratulować i zazdroscić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje świetnych wyników! :) U mnie na blogu niestety dużo skromniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie październik kiepsko, bo miałam dużo innych spraw na głowie i na bloga nie było czasu, ale już jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały wynik! Gratuluję i zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik. ... Prawie 130 stron dziennie ? Niemożliwe...
    Udanego listopada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest możliwe, gdy się ma czas i ochotę na czytanie :)

      Usuń
  17. O rany, świetny wynik! Nigdy chyba nie znajdę tyle czasu i chęci, żeby taki osiągnąć...
    A ja zmieniłam adres i nazwę bloga i teraz piszę na POCZYTAlna umysłowo ;)
    poczytalna-umyslowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne wyniki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyników! 12 i pół przeczytanych książek! Zazdroszczę. Sama chciałabym tyle przeczytać choć w jeden miesiąc. Ale ciągle brakuje mi czasu na czytanie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wyników i jednocześnie trochę zazdroszczę, bo mnie klasa maturalna niszczy czytelniczo. ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje ilości książek, ja mogę jedynie patrzeć na to z zadrością, jakoś ani ochoty, ani czasu nie mam za wiele. Muszę trafić na coś naprawdę dobrego, by mnie wciągnęło. :) Oby następny był równie udany. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyników i życzę jeszcze większych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyników! Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wyników! Zazdroszczę ci, ja dawno nie przeczytałam więcej niż cztery książki na miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 12 i pół książki? Doczytałaś tę połówkę, czy się nie dało? Gratuluję 3 rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga